Over Suzuki Alto
De Suzuki Alto, sinds zijn introductie in 1979 een populaire kei-car in Japan, staat bekend om zijn compacte afmetingen en praktische voordelen. De Alto is ontworpen om een economische en ruimtebesparende optie te bieden voor stedelijke mobiliteit.
De recente modellen van de Suzuki Alto zijn uitgerust met een 0.6-liter driecilinder benzinemotor, die ongeveer 49 pk levert. Deze motor is gekoppeld aan een handgeschakelde vijfversnellingsbak of een automatische transmissie, wat bijdraagt aan de uitstekende brandstofefficiëntie, met een gemiddeld verbruik van ongeveer 4 tot 5 liter per 100 km. De lichte en compacte bouw van de Alto zorgt voor wendbaarheid en gemakkelijk parkeren in drukke stadsomgevingen.
Het ontwerp van de Alto is eenvoudig maar functioneel, met een praktische cabine die plaats biedt aan vier passagiers. Het interieur is minimalistisch, met basisvoorzieningen zoals een radio, airconditioning en elektrische ramen in hogere uitvoeringen. De kofferbak is bescheiden maar biedt voldoende ruimte voor de dagelijkse behoeften.
De Suzuki Alto wordt geprezen om zijn betrouwbaarheid, lage operationele kosten en gebruiksvriendelijke eigenschappen. Het model is vooral populair in Japan en andere Aziatische markten als een kosteneffectieve en efficiënte oplossing voor stadsverkeer.
Advies
Helaas komt het nog vaak voor dat mensen de verkeerde accu kiezen, waardoor we altijd adviseren een expert er naar te laten kijken. Op die manier kunt u beschadiging van uw Suzuki voorkomen. Bij twijfel vragen we u ons de volgende informatie op te sturen:
- Een foto van de bovenkant met de zichtbare + en -
- Eventuele nummers op de accu
- De afmeting van uw accu (lxbxh)
- Uw kenteken.
Op die manier kunnen wij u geheel gratis een advies geven over uw Suzuki accu. De informatie kunt u eenvoudig versturen via WhatsApp (073-6445734) of via de mail ([email protected]). Ook is het mogelijk om met uw accu langs te komen in onze winkel.
Belangrijk!
Zorg ervoor dat dezelfde technologie wordt gebruikt wanneer je de accu vervangt, dus AGM moet worden vervangen door AGM en EFB door EFB. Het niet naleven van deze richtlijnen kan resulteren in schade aan de accu en aan het voertuig zelf.
Waarschuwing: De onderstaande gegevens kunnen afwijken. Voor het juiste resultaat is het belangrijk om ook het model en het bouwjaar van uw voertuig te controleren.
Merk | Model | Motor | Type | Bouwjaar vanaf | Bouwjaar tot | Brandstof | PK | PREMIUM |
Suzuki / Santana | Alto (GF) | 1.0 12_V | Hatchback | 2009 | Loodvrij (Oct.95/98) | 50 | 53587 | |
Suzuki / Santana | Alto (RF410) | 1.1 16_V | Hatchback | 2004 | 2008 | Loodvrij (Oct.95/98) | 46 | 53587 |
Suzuki / Santana | Alto (SB308) | 0.8 GA,GL,GLX | Hatchback | 1986 | 1993 | Loodvrij (Oct.95/98) | 53587 | |
Suzuki / Santana | Alto (SB308) | 0.8 GA,GL,GLX | Hatchback | 1986 | 1988 | Loodvrij (Oct.95/98) | 53587 | |
Suzuki / Santana | Alto (SB308) | 0.8 GLX | Hatchback | 1993 | 1996 | Loodvrij (Oct.95/98) | 25 | 53587 |
Suzuki / Santana | Alto (SH410) | 1.0 16_V | Hatchback | 2000 | 2002 | Loodvrij (Oct.95/98) | 43 | 53522 |
Suzuki / Santana | Alto (SH410) | 1.0 GA,GL | Hatchback | 1994 | 1998 | Loodvrij (Oct.95/98) | 39 | 53522 |
Suzuki / Santana | Alto (SS80) | 0.8 FX,GX | Hatchback | 1982 | 1984 | Loodvrij (Oct.95/98) | 53587 |