Over MG ZT-T
De MG ZT-T is een sportieve stationwagen die werd geproduceerd door MG (onderdeel van de Rover Group) van 2001 tot 2005. Deze auto is de stationwagonversie van de MG ZT sedan, ontworpen om dezelfde sportieve prestaties te bieden in een praktischer en ruimere carrosserie.
De MG ZT-T was verkrijgbaar met verschillende motoropties, waaronder een 2.5-liter V6-motor die 180 pk produceerde in de instapversie. De high-performance variant, de MG ZT-T 260, werd aangedreven door een 2.5-liter V6-motor met een Roots-type supercharger, die 260 pk en 400 Nm koppel leverde. Deze krachtige motor zorgde voor een acceleratie van 0 naar 100 km/u in ongeveer 6,5 seconden en een topsnelheid van ongeveer 250 km/u. De motoren waren gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak of een automatische transmissie, wat bijdroeg aan een sportieve rijervaring.
Het chassis van de MG ZT-T was voorzien van sportieve vering en een geoptimaliseerd ophangingssysteem voor verbeterde handling en stabiliteit. Binnenin bood de MG ZT-T een luxe interieur met lederen stoelen, een stijlvol dashboard, en praktische bagageruimte, wat het een veelzijdige keuze maakte voor gezinnen die sportieve rijprestaties zochten in een functionele stationwagen. De MG ZT-T combineerde sportieve prestaties met de praktische voordelen van een stationwagon, wat het een gewaardeerde keuze maakte onder autoliefhebbers.
Advies
Helaas komt het nog vaak voor dat mensen de verkeerde accu kiezen, waardoor we altijd adviseren een expert er naar te laten kijken. Op die manier kunt u beschadiging van uw MG voorkomen. Bij twijfel vragen we u ons de volgende informatie op te sturen:
- Een foto van de bovenkant met de zichtbare + en -
- Eventuele nummers op de accu
- De afmeting van uw accu (lxbxh)
- Uw kenteken.
Op die manier kunnen wij u geheel gratis een advies geven over uw MG accu. De informatie kunt u eenvoudig versturen via WhatsApp (073-6445734) of via de mail ([email protected]). Ook is het mogelijk om met uw accu langs te komen in onze winkel.
Belangrijk!
Zorg ervoor dat dezelfde technologie wordt gebruikt wanneer je de accu vervangt, dus AGM moet worden vervangen door AGM en EFB door EFB. Het niet naleven van deze richtlijnen kan resulteren in schade aan de accu en aan het voertuig zelf.
Waarschuwing: De onderstaande gegevens kunnen afwijken. Voor het juiste resultaat is het belangrijk om ook het model en het bouwjaar van uw voertuig te controleren.
Merk | Model | Motor | Type | Bouwjaar vanaf | Bouwjaar tot | Brandstof | PK | PREMIUM |
MG | ZT-T | 1.8 16_V | Estate | 2003 | 2005 | Loodvrij (Oct.95/98) | 88 | 56219 |
MG | ZT-T | 1.8 Turbo 16_V | Estate | 2003 | 2005 | Loodvrij (Oct.95/98) | 118 | 56219 |
MG | ZT-T | 2.0 CDT 16_V | Estate | 2002 | 2005 | Diesel | 85 | 57412 |
MG | ZT-T | 2.0 CDTi 16_V | Estate | 2002 | 2005 | Diesel | 95 | 57412 |
MG | ZT-T | 2.5 V6 24_V 160 | Estate | 2001 | 2005 | Loodvrij (Oct.95/98) | 118 | 56219 |
MG | ZT-T | 2.5 V6 24_V 180 Autom. | Estate | 2004 | 2005 | Loodvrij (Oct.95/98) | 130 | 56219 |
MG | ZT-T | 2.5 V6 24_V 190 | Estate | 2001 | 2005 | Loodvrij (Oct.95/98) | 140 | 56219 |
MG | ZT-T | 4.6 V8 32_V 260 | Estate | 2003 | 2005 | Loodvrij (Oct.95/98) | 191 | 56219 |