Over Ferrari LaFerrari
De Ferrari LaFerrari, geproduceerd van 2013 tot 2016, is Ferrari’s vlaggenschip hypercar en vertegenwoordigt de top van hun technologische en prestatiecapaciteiten. Dit model markeert Ferrari’s eerste productieauto met hybride aandrijftechnologie en belichaamt de ultieme combinatie van kracht en innovatie.
De LaFerrari is uitgerust met een 6.3-liter V12-motor die 800 pk levert bij 8.500 toeren per minuut en 700 Nm koppel bij 6.600 toeren per minuut. Deze motor wordt ondersteund door een 120 kW (163 pk) elektromotor, die bijdraagt aan een totaal vermogen van 963 pk en een gecombineerd koppel van 900 Nm. De auto accelereert van 0 naar 100 km/u in ongeveer 2,6 seconden en bereikt een topsnelheid van 352 km/u. De transmissie bestaat uit een 7-traps dual-clutch versnellingsbak voor snelle en nauwkeurige schakeltijden.
Het ontwerp van de LaFerrari, ontwikkeld door Pininfarina, is aerodynamisch geoptimaliseerd met geavanceerde luchtinlaten, een actieve achtervleugel en een gestroomlijnde carrosserie. Het carbonfiber chassis zorgt voor een lichte en stijve structuur, wat de handling en snelheid bevordert.
Binnenin biedt de LaFerrari een race-geïnspireerd interieur met een minimalistisch ontwerp en focus op prestaties, inclusief geavanceerde technologie en luxe afwerkingen. De LaFerrari blijft een hoogtepunt van Ferrari’s technische innovatie en exclusiviteit.
Advies
Helaas komt het nog vaak voor dat mensen de verkeerde accu kiezen, waardoor we altijd adviseren een expert er naar te laten kijken. Op die manier kunt u beschadiging van uw Ferrari voorkomen. Bij twijfel vragen we u ons de volgende informatie op te sturen:
- Een foto van de bovenkant met de zichtbare + en -
- Eventuele nummers op de accu
- De afmeting van uw accu (lxbxh)
- Uw kenteken.
Op die manier kunnen wij u geheel gratis een advies geven over uw Ferrari accu. De informatie kunt u eenvoudig versturen via WhatsApp (073-6445734) of via de mail ([email protected]). Ook is het mogelijk om met uw accu langs te komen in onze winkel.
Belangrijk!
Zorg ervoor dat dezelfde technologie wordt gebruikt wanneer je de accu vervangt, dus AGM moet worden vervangen door AGM en EFB door EFB. Het niet naleven van deze richtlijnen kan resulteren in schade aan de accu en aan het voertuig zelf.
Waarschuwing: De onderstaande gegevens kunnen afwijken. Voor het juiste resultaat is het belangrijk om ook het model en het bouwjaar van uw voertuig te controleren.
Merk | Model | Motor | Type | Bouwjaar vanaf | Bouwjaar tot | Brandstof | PK | PREMIUM | START/STOP AGM | START/STOP EFB |
Ferrari | LaFerrari Aperta | 6.3 12_V 48_V | 2016 | Hybride Benzine | 585 | AGM 595901085 |