Over Bugatti EB 16.4 Veyron
De Bugatti EB 16.4 Veyron is een legendarische hypercar die tussen 2005 en 2015 door Bugatti Automobiles werd geproduceerd. De Veyron wordt vaak geprezen als een van de meest geavanceerde en krachtige productieauto's ooit gemaakt, en symboliseert de technologische en prestatieve aspiraties van het Franse merk.
De Veyron wordt aangedreven door een 8,0-liter quad-turbo W16-motor, die een ongelooflijke 1.001 pk en 1.250 Nm koppel levert. Deze motor is gekoppeld aan een zevenversnellings DSG-transmissie en een vierwielaandrijvingssysteem, wat zorgt voor een indrukwekkende acceleratie van 0 tot 100 km/u in 2,5 seconden en een topsnelheid van 407 km/u. De auto kan binnen een minuut zijn snelheid van 0 naar 400 km/u en weer naar stilstand verminderen, een prestatie die de Veyron uitzonderlijk maakt op het gebied van snelheid en controle.
De aerodynamica van de Veyron is geoptimaliseerd met een actieve achterspoiler en een geavanceerd koelsysteem om de motor op de juiste temperatuur te houden tijdens hoge snelheden. Het interieur van de Veyron biedt luxe met op maat gemaakte lederen bekleding en geavanceerde technologieën zoals een infotainmentsysteem en een digitaal dashboard.
De Bugatti EB 16.4 Veyron blijft een symbool van uitzonderlijke snelheid, technologische innovatie en luxe in de wereld van supercars.
Advies
Helaas komt het nog vaak voor dat mensen de verkeerde accu kiezen, waardoor we altijd adviseren een expert er naar te laten kijken. Op die manier kunt u beschadiging van uw Bugatti voorkomen. Bij twijfel vragen we u ons de volgende informatie op te sturen:
- Een foto van de bovenkant met de zichtbare + en -
- Eventuele nummers op de accu
- De afmeting van uw accu (lxbxh)
- Uw kenteken.
Op die manier kunnen wij u geheel gratis een advies geven over uw Bugatti accu. De informatie kunt u eenvoudig versturen via WhatsApp (073-6445734) of via de mail ([email protected]). Ook is het mogelijk om met uw accu langs te komen in onze winkel.
Belangrijk!
Zorg ervoor dat dezelfde technologie wordt gebruikt wanneer je de accu vervangt, dus AGM moet worden vervangen door AGM en EFB door EFB. Het niet naleven van deze richtlijnen kan resulteren in schade aan de accu en aan het voertuig zelf.
Waarschuwing: De onderstaande gegevens kunnen afwijken. Voor het juiste resultaat is het belangrijk om ook het model en het bouwjaar van uw voertuig te controleren.
Merk | Model | Motor | Type | Bouwjaar vanaf | Bouwjaar tot | Brandstof | PK | PREMIUM | START/STOP AGM |
Bugatti | EB 16.4 Veyron | 8.0 W16 64_V | 2003 | 2012 | Loodvrij (Oct.95/98) | 736 | 58827 | ||
Bugatti | EB 16.4 Veyron | 8.0 W16 64_V Super Sport | 2010 | 2012 | Loodvrij (Oct.95/98) | 882 | 58827 | AGM 595901085 | |
Bugatti | EB 16.4 Veyron Grand Sport | 8.0 W16 64_V | Convertible | 2009 | 2015 | Loodvrij (Oct.95/98) | 736 | 58827 | AGM 595901085 |
Bugatti | EB 16.4 Veyron Grand Sport | 8.0 W16 64_V Vitesse | Convertible | 2010 | 2015 | Loodvrij (Oct.95/98) | 882 | 58827 | AGM 595901085 |